
Brandsupport
Merken zijn vaak bezig met marketing en commerciële strategieën, dat de essentie van daadwerkelijke klantconnectie vergeten wordt. Het contact van de sales managers met de klant wordt vaak door een ander oog bekeken vanuit een merk. Het gaat hierbij om cijfermatig presteren en de weg er naartoe is daarbij van ondergeschikt belang.
Niets is minder waar vinden wij van Skincandy. Het is namelijk van enorme waarde de klant de optie te bieden om hun verhaal te doen betreffende inzichten, doorverkoop, handelswijze, bedrijfsvisie, vraag en aanbod en persoonlijke voorkeuren. Dit alles alvorens zelf over producten en of diensten te spreken. Ieder merk heeft immers zo hun runners, stayers en expertises.
Op deze manier kan een winkelier probleemkwesties en wensen uitspreken en gehoord worden. De sales manager biedt haar expertise van het betreffende merk. En zorgt voor een samenwerking die gebaseerd is op wederzijds vertrouwen.
Deze Skincandy werkwijze en de behoefte van de winkelier van het betreffende merk staat voorop met het geven van advies, zodat er een duurzaam contact ontstaat. Waarbij beide bijdragen om dit te onderhouden. We leven tenslotte niet in een wereld waar we problemen enkel individueel oplossen of door simpelweg aan een ander over te dragen.
Door samen te werken kunnen er ook gezamenlijke doelen behaald worden.