Collectie planning

Plannen en samenstellen van collecties

Om een helder en inzichtelijk overzicht te krijgen van de ingekochte collecties, gaan we eerst plannen.  Dat klinkt saai, maar als je eenmaal door hebt hoe je collecties heel overzichtelijk kan plannen wordt het vanzelf leuk. 

Waar starten we mee?
OVERZICHT IS FIJN! Budgetteren is de start om te beginnen met een leidraad. 

Wat gaan wij doen?
Op basis van merkvoering, collecties en behaalde doorverkoop cijfers gaan we een opzet maken voor het aankomende inkoopseizoen. 

 

Budgetteren

Als ondernemer ben je waarschijnlijk veel tijd kwijt aan alledaagse zaken. Toch is het ook belangrijk naar de toekomst te kijken van je onderneming. Want of het je nu financieel voor de wind gaat, zou dit in de toekomst wel eens anders kunnen zijn. Een degelijke budgettering opzetten en bijhouden is niet het favoriete werk van veel ondernemers, maar wel erg belangrijk. Een onderdeel van je administratie vormt het begroten en budgetteren.

 

Waar moet ik aan denken:  

1.    Wees realistisch 

2.    Budgetteer niet op meevallers maar op tegenvallers 

3.    Houd rekening met verwachte ontwikkelingen 

4.    Maak onderscheid tussen wensen en eisen 

5.   Houd de budgetten up-to-date 

    Overzicht

    Als ondernemer ben je waarschijnlijk veel tijd kwijt aan alledaagse zaken. Toch is het ook belangrijk naar de toekomst te kijken van je onderneming. Want of het je nu financieel voor de wind gaat, zou dit in de toekomst wel eens anders kunnen zijn. Een degelijke budgettering opzetten en bijhouden is niet het favoriete werk van veel ondernemers, maar wel erg belangrijk. Een onderdeel van je administratie vormt het begroten en budgetteren.

     

    Waar moet ik aan denken:  

    1.    Wees realistisch 

    2.    Budgetteer niet op meevallers maar op tegenvallers 

    3.    Houd rekening met verwachte ontwikkelingen 

    4.    Maak onderscheid tussen wensen en eisen 

    5.   Houd de budgetten up-to-date 

      Inkoopondersteuning

      Als een winkel ondersteuning wenst tijdens de inkoop voor een bepaalde inkoop periode, kan Skincandy hierin adviseren en assisteren. Op deze manier biedt Skincandy aan om doorverkoopcijfers, behaalde omzetten, collectie ‘runners’ en ‘slow’ movers uit te balanceren. Op deze manier worden er valkuilen ontweken en zal dit zorgen voor de juiste samenstelling van vraag en aanbod. Daarnaast is Skincandy op de hoogte van invloeden zoals trends, influencers en bewegingen in de retail. 

        ‘’Hier staat een quote van een merk waarvoor je deze dienst levert. Ze vertellen hoe leuk jullie zijn en hoe goed het werk gedaan is. ’’

        Chantal
        CEO Auba

        ‘’Hier staat een quote van een merk waarvoor je deze dienst levert. Ze vertellen hoe leuk jullie zijn en hoe goed het werk gedaan is. ’’

        Chantal
        CEO Auba

        Andere merken waar wij deze dienst voor leveren

        Charlene van Gent, Skincandy

        Als een van de social media strategen vind ik het  leuk om me met dit en dat bezig te houden.  Lorem ipsum dolor sit amet,  consectetur adipiscing elit. Ut sed volutpat massa. Duis ultrices sem nec justo dapibus, vitaeultrices nibh ullamcorper. Morbi sapien mi,ultricies at lobortis at, placerat ut diam. Mauris  el sodales ante. Fusce rhoncus auctor sapien  iaculis suscipit. Ut eu vehicula massa. Maecenas.